Kérdések és válaszok

1. Hol tüntessem fel az azonosítómat, ha hagyományos (nem elektronikusan előállított) fuvarlevelet használok?
Az azonosítót a fuvarlevélen a "Küldemény adatai" részhez kell írni a "darabszám" és "összsúly" alatti üres mezőbe.

2. Hol tüntessem fel az azonosítómat, ha Winship szoftvert használok?
A "Sender's Name" rovatban, a névtől egy perjellel elválasztva tüntesse fel azonosítóját.

3. Hol tüntessem fel az azonosítómat, ha DHL Connectet használok?
A "Contact name" rovatban, a névtől egy perjellel elválasztva tüntesse fel azonosítóját.

4. Hol tüntessem fel az azonosítómat, ha Easyship fuvarlevelet használok?
A "Contact name" rovatban, a névtől egy perjellel elválasztva tüntesse fel azonosítóját.

5. Hol tüntessem fel az azonosítómat, ha Webshippinget használok?
Az Ön nevétől egy perjellel elválasztva tüntesse fel azonosítóját.

6. Hogyan tudok csatlakozni a játékhoz?
A játékhoz csatlakozni regisztrációval lehet, melynek 3 módja van:
(1) a www.dhl.hu oldalról elérhető DHL Hűségakció link alatt a szükséges adatok megadásával,
(2) június 19-től sms-ben a "reg" kód elküldésével a következő telefonszámra: 06/30 555 5554,
(3) telefonon a központi ügyfélszolgálaton (06/40 45 45 45) keresztül elérhető kollégánk segítségével, aki Internet hozzáférés és mobiltelefon hiányában elvégzi a regisztrációt a játékos helyett. Ezt követően a kapott azonosítóval lehet részt venni a játékban.

7. Kitől kapok PIN kódot?
A négyjegyű PIN kódot a regisztráció során elküldjük Önnek emailben vagy smsben, illetve telefonos regisztrációnál kollégánkon keresztül. A honlapon az "Adatok módosítása" menüpont alatt lehetősége van ezt megváltoztatni egy könnyen megjegyezhető 4 jegyű számsorra.

8. Lehet a regisztrációkor megadott címtől eltérő címre kérni az ajándékszállítást?
Igen, rendeléskor meg kell adnia a szállítási címet, ami eltérhet a regisztrációkor megadott címtől. Kérjük, olyan címet adjon meg, ahol tud gondoskodni napközben is az ajándékot kiszállító futár fogadásáról!

9. Mikor kapom meg a megrendelt ajándékot?
Az ajándékokat legkésőbb a megrendeléstől számított 20 munkanapon belül kézbesítjük Önnek.

10. Hány darab ajándékot rendelhetek?
Egy-egy ajándékból meghatározott maximális mennyiséget rendelhet. Az egy éven belül rendelhető maximális mennyiséget az ajándékok képe mellett tüntettük fel.

11. Hányan játszhatunk egy cégen belül?
Egy cégen belül korlátlan számú játékos lehet.

12. Hogyan történik a pontok rögzítése a DHL-nél?
A fuvarlevélen megadott játékos azonosítóra írjuk jóvá a küldemények után járó pontokat.

13. Feladást követoen, mikortól jelennek meg a pontjaim?
A küldeményei után járó pontok a küldeményfeladást követo másfél héten belül megjelennek rendszerünkben.

14. Minden fuvarlevélre rá kell írnom az azonosítómat?
Igen, mert a fuvarleveleket egyesével rögzítjük, és a fuvarlevélen szereplő játékos azonosítóra írjuk jóvá a küldemény után járó pontokat. Azon fuvarlevelek, melyeken nincs feltüntetve azonosító, nem vesznek részt a játékban.

15. Elavulnak-e a pontjaim, ha huzamosabb ideig nem gyűjtöttem őket?
Amennyiben egy éven keresztül nem történik pontgyűjtés, az azonosítón lévő pontok az egy év leteltével törlésre kerülnek.

16. Hogyan szerzek tudomást az azonosítómról?
A regisztráció módjától függően emailben vagy smsben küldjük el Önnek.

17. Lehet-e utólag jóváírni pontokat, ha az azonosítómat nem tüntettem fel a fuvarlevélen?
Pontokat utólag jóváírni nem áll módunkban.

18. Nem került jóváírásra egy küldemény feladásom, pedig a fuvarlevélen feltüntettem az azonosítómat. Meddig élhetek reklamációval ezzel kapcsolatosan?
Adminisztrációs okok miatt a küldemény feladást követo 2 hónapon belül áll módunkban reklamációt elfogadni pontok jóváírásával kapcsolatosan, amennyiben Ön rendelkezik a kérdéses fuvarlevelek számával.

19. Az internetes oldalon nem látom az összes küldemény feladásomat a listában.
Ha van olyan küldemény, mely nem szerepel az egyenleg menüpont alatt található "jóváírt pontok" listában, kérjük, írja meg a fuvarlevélszámokat a  husegprogram@dhl.com e-mail címre.

20. A játékos azonosító egy céghez vagy egy személyhez kötődik?
Az azonosító személyhez kötődik, tehát ha Ön munkahelyet vált, és az új munkahelyén is használja a DHL-t, tovább gyűjtheti a pontokat. Ebben az esetben kérjük, az internetes oldalon az "Adatok módosítása" menüpont alatt módosítsa elérési adatait.

21. Megváltoztak az adataim, mit tegyek?
Kérjük, az internetes oldalon az "Adatok módosítása" menüpontban módosítsa elérési adatait.

22. Elfelejtettem a PIN kódomat, mit tegyek?
Honlapunk nyitóoldalán talál egy "Elfelejtett jelszó" linket, ahol kérheti, hogy kódjait a regisztrációkor megadott emailcímre ismét elküldjük Önnek.

23. Elfelejtettem a játékos azonosítómat, mit tegyek?
Honlapunk nyitóoldalán talál egy "Elfelejtett jelszó" linket, ahol kérheti, hogy kódjait a regisztrációkor megadott emailcímre ismét elküldjük Önnek.

lap tetejére